Generalforsamling

Generalforsamling og kunstudlodning

Kommende generalforsamling

Onsdag den 14. maj 2025 klokken 19.30 afholder Lyngby Kunstforening generalforsamling på Lindegården, Peter Lunds Vej 8 (Bondebyen) i Lyngby.

Indkaldelse med dagsorden, årsregnskab 2024 og liste over værker til udlodning mailes til medlemmerne. Fra kl. 19.00 vil alle værker, der udloddes, kunne ses på Lindegaarden.

Vel mødt til årets generalforsamling og kunstudlodning

Hoved lodtrækning

Efter generalforsamlingen udloddes sidste års indkøbte kunstværker blandt de medlemmer, der har betalt kontingent for hele kalenderåret 2024, og som deltager i generalforsamlingen eller har givet fuldmagt til et tilstedeværende medlem eller et bestyrelsesmedlem.

Ekstra lodtrækning

Efter hovedlodtrækningen vil der blandt alle deltagerne – inklusive nye medlemmer fra 2025 – være en ekstra lodtrækning om andre kunstværker. Har man vundet i hovedlodtrækningen, kan man ikke også vinde en ekstra gevinst.

Bemærk: Par-medlemmer skal medbringe en fuldmagt for hinanden, hvis kun den ene deltager i generalforsamlingen. Enkelt-medlemmer og unge har 1 lod hver, par og firmaer har 2 lodder.

Forrige generalforsamling

Generalforsamlingen 2024 blev afholdt den 15. maj. Læs indkaldelsen HER